۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹

فرمانده تیپ پیاده سپاه بوشهر خبر داد:

برگزاری رزمایش مدافعان ولایت با حضور ۵۰۰۰ بسیجی در جم و دشتستان

برگزاری رزمایش مدافعان ولایت با حضور ۵۰۰۰ بسیجی در جم و دشتستان

بوشهر - فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رزمایش مدافعان ولایت با حضور پنج‌هزار بسیجی در جم و دشتستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدتقی صفری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری رزمایش مدافعان ولایت اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز در مسیر توانمندی به پیش می‌روند و هیچ قدرتی توان رویارویی با نیروهای مسلح و سپاه را ندارد.

وی با اشاره به اشراف کامل سپاه بر مرزهای خاکی و آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، اضافه کرد: توانمندی‌های سپاه قابل مقایسه با گذشته نیست و این نیرو برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی آماده است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه قدرت سپاه و نظام قدرت مافوق قدرت‌های جهانی است، بیان کرد: سپاه آماده است که قدرت دفاعی ایران اسلامی را در هر نقطه‌های به معرض نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه این توانمندی و آمادگی دفاعی باعث نا امیدی دشمنان شده است، خاطرنشان کرد: قدرت و توانمندی سپاه لرزه بر اندام استکبار انداخته است و دشمنان روی قدرت تجهیزاتی و نظامی سپاه و ایران اسلامی حساب باز کرده‌ و آگاهی کامل دارند.

وی به اهمیت برگزاری رزمایش‌ها و افزایش آمادگی نیروها در این برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: رزمایش مدافعان ولایت با حضور پنج‌هزار بسیجی در شهرستان‌های جم و دشتستان برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: رزمایش مدافعان ولایت به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 3001475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha